tisdag 1 oktober 2013

Höst

Min sjätte sjukskrivningsvecka men förhoppningsvis den sista.
Var upp till sjukhuset idag för nya prover. Imorgon ska jag tillbaka dit för att träffa min läkare.
Är ganska så less på det här nu men det går i allafall åt rätt håll. Känner mig mycket piggare nu.

Redan oktober. Det känns som om det var nyss jag hade semester.
Kan inte klaga på hösten. Än så länge har det varit underbart väder.
Saknar lite höstfärger på träden men det kommer väl så småning om.
Längtar efter att få packa ryggsäcken med lite varm O´boy och ostsmörgåsar och ge mig ut i skogen.
Med Isabelle förstås ;)





2 kommentarer:

  1. Skönt att du känner dig piggare, snart orkar du nog packa ryggsäcken och ge dig ut på en höstpromenad med Isabelle *kram*

    SvaraRadera
  2. Ja på måndag får jag börja jobba. Får börja halvtid en vecka. Men det tror jag blir bra.
    Kanske det blir en tur till skogen till helgen. Om vädret vill.

    SvaraRadera