fredag 4 oktober 2013

Fredag

Så var det fredag igen. Fast för mig känns alla dagar lika. Faktum är att jag sista tiden haft lite dålig koll på dagar och datum ;) Men det blir det ändring på när jag börjar jobba på måndag.
Började min dag med en promenad när Isabelle gått till skolan. Så skön start på dagen. Kommer sakna mina morgonpromenader. Nästa vecka får det bli lunchpromenader. Och när jag är åter på heltid får det bli när Isabelle är iväg på aktiviteter.
Bakat bullar som vi åt när Isabelle kom hem.
Annars bara tagit det lugnt. Tittat på Idol.
Imorgon sägs det att det ska bli trist väder här. Vi har ju haft sånt underbart höstväder länge. Vill inte att det ska ta slut.
Dags att stänga ner och leta sig till sängen. Känner mig rätt så trött nu.

2 kommentarer:

  1. Efter sol kommer regn.... man får vara tacksam för det underbara vädret vi har haft :-)

    SvaraRadera
  2. Absolut.
    Hade tänkt ta en picnick till skogen idag men det är för blött.
    Min stövlar är på jobbet :(

    SvaraRadera