tisdag 14 februari 2012

Whitney Houston

Jag har väl inte varit något större fan av henne. Inte för att jag tycket hon varit dålig.
Hon hade en fantastisk röst och många bra hits.
Det var kanske ingen större chock att hon avlidit med tanke på hennes leverne. Kanske snarare en tidsfråga.
Men ändå tragiskt.
Jag har alltid sagt att sen hon träffade Bobby Brown så gick det utför med henne. Ja jag tycker att det var mycket hans fel att hon hamnde i drogträsket.
Visst man har alltid ett eget ansvar men man är lätt att påverkas också.
Hade hon kanske träffat en man som inte höll på med droger tror jag inte hon hade hamnat i det heller.
Det är iaf vad jag tror.
Världen är en fantastisk sångerska fattigare.
Nu saknas dom två stora, Michael Jackson och Whitney Houston.


              
Lånade bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar