lördag 25 februari 2012

Namn

Jag har alltid av någon anledning gillat Kronprinsessan Victoria.
Var mitt intresse av henne kommer ifrån vet jag inte.
Men gillar henne.
Jag tycker det är jättekul att det fötts en ny liten prinsessa.
Jag tippade att hon skulle hetat Alice. Kanske även ha Christina med i sitt namn.
Inget var rätt :D
Men jag tycker att hon fick ett jättefint namn i Estelle. Jag gillar det.
Sen är det väl inget att bli upprörd över att dom inte valde något mer tradionellt namn.
Estelle finns ju även det i släkten.
Om två är tror jag det kommer en till lite prinsessa till dom ;)

1 kommentar:

  1. Jag hade också Alice som favoritnamnet. Även Ingrid eller Astrid var namn som jag trodde på och gillade. Men Estelle är också ett jättefint namn och det är roligt att de valde något så otippat.

    SvaraRadera