lördag 25 februari 2012

På g att bli sjuk?

Ja det känns så iaf.
Igår hade jag "bihålehuvudvärk" och inga tabletter hjälpte.
Somnade i soffan strax efter 21 och vaknade upp imorsevid 4-tiden.
Nu på kvällen känns kroppen trött, småfrusen och känner mig lite konstig i halsen.

Idag har vi varit in till stan.
Skulle köpa mig ett par stövlar.
Att vara ute på skolgården i gympaskor när det är plusgrader är ingen höjdare.
Så numera är jag ägare till ett par blommiga stövlar!
Efter stan blev det fotbollsträning.
Även vi föräldrar fick vara med och spela match mot tjejerna.
Isabelle har försvunnit upp till grannen ett tag.
Ska passa på och ta fram lite lördagsgott så vi kan ligga i soffan sen och se på mello.
Lyssnat på låtarna men ingen föll mig i smaken.
Dannys låt var den som tilltalade mig mest.
Förra lördagen var ju en katastrof.
Gillade att Molly gick vidare.
Men Ranelid, hur gick det till???
Jag hade velat haft med Andreas Johnson.
Hans musik och hur han sjunger gillar jag mycket.
Sen så tycker jag att han ser bra ut också :)

Nä dags att ta en ipren och plocka fram godiset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar