onsdag 3 april 2013

Lata dagar

Ja det är väl vad vi har här hemma och det är så skönt.
Idag kom det hit en firma och putsade mina fönster.
Jag gillar nämligen inte alls att putsa fönster. Då drar jag hellre ner persiennen så jag slipper se om det är skitigt ;)
Men nu är dom så rena och fina. Köksfönstret fick till och med nya gardiner. Skönt att förnya sig ibland.
Isabelle är ute hela dgarna med barnen på gården och leker.
Lite varmare kunde det dock få vara. men solen skiner och det finns hop om våren :)



1 kommentar:

  1. Jag räknade på hur mycke det skulle kosta att ta hit en fönsterputsfirma, inte mkt med RUTavdraget... Men så fick jag tuppjuck på mina köksfönster och putsade dom och när det var gjort kände jag att jag lika gärna kunde ta resten ochså :-D Men nästa gång kanske...

    SvaraRadera