fredag 12 april 2013

Fredag igen

Alltid lika skönt när det blir fredag och man vet att man är ledig i två dagar.
Den här helgen är det fotboll som gäller. Imorgon är det fotografering med laget och på söndag är det cup.
På måndag drar utomhusträningarna igång. Nu får gärna det bli lite varmare med så jag slipper frysa när jag står bredvid och tittar.
Våren har ju varit väldigt sen i år. Jag går ännu omkring i min dunjacka. Skulle mer än gärna vilja slippa den.
Undrar om man vågar hoppas på en varm sommar...?

2 kommentarer:

  1. En av mina Facebook-kontakter skrev härom dagen att hon hade använt sin dunjacka i sju månader nu. Det är ju lite deprimerande. Vi får hålla tummarna för att sommaren kompenserar oss för den här utdragna vintern.

    SvaraRadera
  2. Jag tittade precis på foton från 2009, då stod körsbärsträdet i full blom vilket känns avlägset nu... Måtte vi få en lång o skän sommar annars vete sjutton om man kommer att palla med vintern som kommer

    SvaraRadera