lördag 26 februari 2011

Shopping

Ja idag åkte vi in till stan. Kanske inte det smartaste att välja en löningshelg men men...
Vi kom väl in runt halv tolv. Var inte alltför mycket folk då. Så vi började med en tur på BR. Där letade vi och så småningom hittade två födelsedagspresenter. Självklart ville ju Isabelle ha nåt. Det vill hon alltid när vi är på BR. Det är ju sååå orättvist att jag köper till andra och inte henne ;) Ja ja det blev nåt färgläggningsset för 35:-.
Efter BR så blev det lunch på Mc Donalds. Mätta och belåtna så var det dags att leta efter ett nytt skärp till mig. Mitt jag har är lagat med silvertejp :D Inte det snyggaste precis.
Hittade både skärp och jeans på Lindex. Härligt att även jag fick något idag ;)
Sen gick vi till Skopunkten som var vårt andra mål för dagen (BR var det första). Där skulle inhandlas gummistövlar. Ett par vanliga och ett par fodrade.
Sen så var vi  klara och  kunde äntligen åka hem.
Lite handling i affären inför kvällen blev det också :)



Dagens shoppingresultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar