måndag 21 februari 2011

Min underbara unge!

I helgen har det ju varit både disco och discokalas för Isabelle.
Så igår tog vi en hemmadag och jag röjde lite. Kastade sånt som inte används och bytte gardiner. Dammsög och skurade golven. Hade köpt ny skurmopp så Isabelle ville skura och det fick hon göra. Hon gjorde hela lägenheten <3
Igår när jag låg bredvid henne i sängen när hon  skulle sova frågade jag henne vad som varit bäst i helgen.
" Att kasta skräpet", svarade hon.
En sak vi kastade var hennes gamla plastspis. Det har inte varit förhandlingsbart att kastat den förrut men igår gick hon äntligen med på det.
Skönt för den har bara tagit plats och inte blivit använd på hur länge som helst.


Isabelle i skurartagen :)


Vi avslutade kvällen med kladdkaka :)



                                                       

2 kommentarer:

  1. skönt att även dottern tycker om att rensa bort. Det gör INTE min flickam tyvärr.
    Den där kladdkakan ser så jättegod ut!!

    SvaraRadera
  2. Egentligen tycker hon inte det. Hon vill ju spara allt! Så därför kändes det så skönt när hon äntligen ville göra av sig med spisen :)
    Ja kladdkakan var god :)

    SvaraRadera