söndag 19 maj 2013

Söndag igen

Dagarna och veckorna rusar iväg känns det som. Allra helst under vår och sommar.
Då skulle jag önska att man kunde pausa tiden ibland. Få njuta lite mer av årstiden.
Höst och vinter känns som om de sniglar fram. Visst har de väl sin charm de med.
Men inget är bättre än vår/sommar tycker jag :)
Gillar inte alls mörkret som kommer med hösten och vintern.
Jag hoppas på en betydligt bättre sommar vädermässigt än förra året.
Det var ju den sämsta sommaren på länge. Inte bara vad jag tycker utan även meterologisk sätt med.
För mig är det sommar när det är en temperatur runt 25 grader, sol och blå himmel.
Det får gärna vara några strödagar med regn så man kan krypa upp i soffan och se nån film eller spela spel.
Nu börjar jag längta efter semestern :)
Vad vi ska göra är ännu inte planerat.

Ha en skön söndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar