lördag 12 januari 2013

Städa

Finns det något tråkigare än att städa? Inte för mig. Har nog aldrig gillat det. I mitt rum när jag var liten var det oftast kaos. Verkar som om det går i arv ;) Isabelle är inte heller mycket för att hålla ordning på saker och ting. Men idag ska jag gå lös på hennes rum :D Hon ska iväg med en klasskompis till ett lekland så då passar jag på. Ja jag har fått tillåtelse att kasta det jag vill :) Egentligen borde jag lägga mig i soffan med en bra bok eller se en film. men det är jag för rastlös för.

3 kommentarer:

  1. Städa är bara såååååå tråkigt men tyvärr måste man ju ibland

    SvaraRadera
  2. Håller med. Det är nog bland det tristaste som finns i världen. Jag avskyr det, men mår inte bra av röra heller.
    Pedant blir jag dock aldrig...

    SvaraRadera
  3. Nä jag är inte heller pedantisk. Det ligger inte för mig ;) Men lite ordning och reda vill jag ha. Det ska fortfarande synas att det bor en vuxen och ett barn här ;)

    SvaraRadera