fredag 15 juni 2012

Skolavslutning

I onsdags hade vi skolavslutning.
Isabelle slutade ettan.
Jag som tyckte hon nyss började på förskolan.
Jag hade tagit ledigt så efter asvlutningen åkte vi in till Grönan.
Vädret var soligt och fint när vi åkte.
När vi svängde över Djurgårdsbron började det regna och när vi hade klivit av bussen vräkte det ner.
Vi tog skydd så gott vi kunde.
Blev dock ändå lite blöta.
Så smånigom upphörde regnet och vi kunde gå in på Grönan.
Resten av dagen och kvällen var det fint väder. Träffade på en kompis och hennes dotter där så Isabelle fick lite åksällskap.
Tyvärr mådde jag inte så bra när jag vaknade på torsdagen. Halsont och feber.
Så det var bara att stanna hemma i sängen.
Isabelle har fotbollsskola så jag behöver inte underhålla henne utan kan ta hand om mig själv :)
Nu blir det vila en stund innan jag ska hämta Isabelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar