lördag 14 januari 2012

Nya tag

Ja det var ett tag sen här på bloggen.
Blogglusten kommer och går.
Är tillbaka på jobbet efter 16 dagar ledigt.
Det var inte lätt att stiga upp i måndags morse.
Isabelle hade med gärna stannat kvar i sängen.
Måndagen var en studiedag så det var en lugn dag.
På tisdagen var sen alla barnen tillbaka.
Veckan har trots allt gått ganska fort.

Veckan innan vi började jobb/skola hann vi iaf med att gå och se på Disney on ice.
Den här gången handlade det om prinsessor och hjältar.
Jag har redan köpt till nästa gång som är i december.
Det gäller att vara tidig om man vill ha dom bästa platserna :)
Enligt mig är det inte dom nere på parkett vid isen.
Där har man ingen sikt över hela isen.
Jag har valt några rader upp så man kan se över hela istället.
Tror nog att jag kommer bli nöjd.
Spanande ju in när vi var där förra helgen var jag kunde tänka mig sitta nästa gång ;)


Tyvärr har jag inte den bästa kameran för att fota
på längre håll. Blixten räcker inte fram.
Men till nästa gång kanske jag har en bättre. Jag hoppas på det :)

Nä nu är det dags att klä på sig. Grannen bjuder på nybakat och kaffe :)

2 kommentarer:

  1. Vi har suttit lite överallt, nu i år valde vi att köpa biljetter på fjärde raden på läktaren - helt perfekt, fortfarande väldigt nära men med kanonbra översikt över hela isen =)
    Visst var det kul det året vi satt på parkett men jag tycker att man missade rätt mycke av det som hände på isen då...

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt till fjärde raden och tror att det kommer bli jättebra. Sitter lite mot svängen så man kan se lite framifrån och inte bara på sidan.
    Vi har suttit på parkett två ggr. En gång på sidan och en gång framifrån och jag tycker inte dom är dom bästa platserna. Definitivt inte värt det priset.
    Vill med ha översikt. Så jag känner mig nöjd med mina platser jag fått till nästa gång :)

    SvaraRadera