söndag 6 mars 2011

Härlig helg!

Ja det vore dumt att klaga på helgen som varit.
Det varit sol och lite plusgrader. Ljuvligt :)
Var ju ledig i fredags och det var hur skönt som helst :)
Hade trevligt fikabesök. Bjöd både på kladdkaka och våfflor. Dessutom blev vi klippta, ja topparna :)

Igår lördag hade vi med fikabesök. Hur mysigt och trevligt som helst. Bakade en kardemummakaka.
Efter fikabesöket så var det kalasdags för Isabelle. Medans hon var på det så passade jag på att gå hem och laga lasange.
På kvällen sen tog vi fram lite gott och tittade på melodifestivalen..
Daniel gick vidare så jag är nöjd. Mindre nöjd blev Isabelle som hade hoppats på Jennie Silver.


Kardemummakakan


Köpte lite tulpaner också :)

Idag så  började vi morgonen med hembakta scones. Mmm så gott det var. Sedan tog vi det lite lugnt. Isabelle fick spela lite på datorn. En klasskompis till Isabelle ringde och frågade om dom skulle leka så hon gick över dit ett tag. Så jag passade på att plocka in den rena tvätten.
Snart så blir det lite middag, lasange från igår, och se på Bolibompa. Men först ska jag bara få ur henne ur badkaret ;) Vilket säger mig inte blir det lättaste :D

1 kommentar:

  1. Tulpaner = vårkänsla, jag ka nog ta o köpa hem lite tulpaner för att få ännu en försmak av vpren

    SvaraRadera